Jutawan Klik!!!

Tahniah!!!!!





Semangat pula bila tengok gambar senior yang baru konvo. Berposing dengan baju konvo yang mungkin sekali seumur hidup je dapat pakai, ia memang mengasyikkan. Maka beranganlah aku : “Bila la aku nak konvo nih? Ish, ish”

Bila memikirkan kembali final year project aku yang sudah memasuki fasa akhir (orang lain dah siap lama dah), aku semakin bersemangat untuk terus memecut kehadapan. Jikalau jatuh pun, aku akan pastikan jatuh ku, jatuh kehadapan.

Tahniah kepada kalian, ana insyaAllah akan follow antum selepas ini...

Wallahua’lam


9 comments:

Pemerhati said...

Insyaallah tak lama dah anta nk sarung jubah tu.

sufyan said...

tp ana extend satu sem lagi...tu yg sedih sikit tu.hehe

H.I.S.Y.A.M.U.D.D.I.N said...

tahniah dekat sapa tu sheikh ???

sufyan said...

kepada yang memakai baju kovokesyen je.hehehe

ibnu Sharom said...

insyallah ana juga akan bergraduasi tak lama lagi
...

sufyan said...

insyaAllah

NURUL AIN said...

angah boleh!!!!!insyaAllah..kuatkan semagt k my bro

Sufian said...

iAllah, bleh!!!!!!! kui kui

sufian said...
This comment has been removed by a blog administrator.