Jutawan Klik!!!

Wahai Kaum Muslimin, di Mana Kamu?!

Rejim Zionis Israel sekali lagi membuat serangan terbaru secara besar-besaran ke atas Gaza dalam kempen ketenteraan baru-baru ini. Menurut sumber yang terkini, diberitakan seramai 318 orang terkorban dan mencederakan 1,400 lagi.

Apa yang menjadi persoalan sekarang, ke mana hilangnya suara-suara di bawah ini?

Dimana peranan OIC dalam usaha untuk mengutuk sekeras-kerasnya perbuatan Rejim Zionis israel yang bertaraf binatang ini? Adakah peranan OIC hanya pada “kulit” sahaja.



Dimana suara kerajaan Malaysia yang majoritinya pemimpin yang beragama Islam dalam
usaha untuk membuat kutukan kepada kekejaman Rejim Zionis Israel. Adakah ini perkara yang diajar oleh Islam Hadhari? Berdiam diri di waktu umat Islam lain dalam kesusahan.

Dimana sensitiviti kita sebagai umat Islam? Adakah kita masih lagi tidur dibuai mimpi hiburan yang tidak berkesudahan?

Adakah kita masih lagi beria-ria untuk mempertahankan program-program yang terang-terang meruntuhkan akhlak dan jati diri sebagai seorang Islam?

Wahai sahabat-sahabatku, di mana kamu di waktu saudara seIslam kita sedang menderita? Sedang sibuk berhiburkah? Sedang “sibuk” tidurkah? Atau sedang membuat perkara - perkara lain yang sia-sia?

Tonjolkan perasaan benci kamu kepada Rejim Zionis Israel dan kasih sayang kamu kepada rakyat Palestin sekarang!!!

Itupun jika kamu sayang akan Islam…

Ya Allah, kurniakanlah kepada saudara-saudaraku yang sedang berjuang menentang Rejim Zionis Israel keimanan yang teguh lagi utuh kepadaMu. Campakkanlah rasa kegerunan ke atas musuh agamaMu kepada orang Islam dan buangkanlah rasa cinta dunia dan takut mati dari hati-hati kami. Ameen…

Wallahu a’lam…

0 comments: